piątek, 29 czerwca 2012

; )

Wakacje .
Cieszyć się,czy nie ?
Dla wszystkich w klasach niższych niż 6 ,to pełen radości czas,lecz dla mnie to trudne rozstanie z osobami które uwielbiam. Będę za nimi niezwykle tęsknić i mam nadzieję że chociaż część teraźniejszej klasy ,będzie w gimnazjalnym składzie ; P
A teraz krótko,zwięźle i na temat .
Wraz z Cziką życzymy Wam wspaniałych wakacji,bogatych w nowe przeżycia przygody i wszystko co najlepsze !

A co u Czikuli ?
Dobrze się czuje lecz upały daję we znaki i siedzimy we domu ,bo psina się tylko męczy .Dopiero po 18 zaczynamy długie wędrówki oraz zabawy itd. A na koniec tego wakacyjnego postu kilka zdjęć :D





                                                                                 Pozdrawiam,Ala i Czika

9 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia. Ja też nie wiem czy się cieszyć, czy nie. Wczoraj taki ryk był... Już pod koniec naszego występu dziewczyny płakały, tata mówił, że to było urocze. I ja jeszcze potem na zakończeniu klas III recytowałam wiersz o Romku Strzałkowskim z czerwonym nosem i czerwonymi oczami... No ale cóż - na szczęście większość z nas mieszka na tym samym osiedlu ;D
    Życzymy miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ; )
      U nas też dużo osób mieszka na jednym osiedlu ,ale klasa to klasa -nic tego nie zastąpi ; )
      Również życzymy udanych wakacji !

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia!
    Ja tam się cieszę, pomimo że nikogo już z tej klasy nie spotkam w gimnazjum (no może pare). PRZECIEŻ SĄ WAKACJE ;) Echh a my wogóle prawie nie chodzimy na spacery, dotychczasowo chodziliśmy o 19:00 a teraz męczy nas cieczka ;(
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ; )
      Współczucia z powodu cieczki : (
      Pozdrawiam .

      Usuń
  3. Super zdjątka ;)
    My również życzymy wam udanych wakacji!
    Upały są straszne, nie ma jak ćwiczyć, dopiero ok. 20:00 kiedy to człowiek, no i psy również są wymęczone całym dniem...
    Pozdrawiamy i jeszcze raz życzymy wspaniałych wakacji, Agata z cavisiami!
    ___________________________
    caviki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy . Niestety tak jest .Pogoda dopisuje wakacjom ,ale psom nie za bardzo .
      Pozdrawiam całą waszą ekipę :D

      Usuń
  4. super zdjęcia;)
    Pozdrawiamy i również życzymy udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia jak zwykle udane ! Ja także kończyłam klasę 6 i ciężko mi było się rozstać zwłaszcza ,że do tego gimnazjum gdzie ja idę, nie idzie nikt z mojej podstawówki ! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń

Szanujemy siebie ,szanujemy wypowiedzi innych ,nie stosujemy wulgaryzmów , jeżeli chcemy - reklamujemy swój blog !