niedziela, 19 sierpnia 2012

Kłopoty



Kłopoty ,które dotyczą skupiania się oraz bezbłędnego chodzenia przy nodze . Może to wynik zaniedbania jeszcze jako szczeniak ,czy po prostu mój pies zaczął szaleć i odwidziało jej się być posłusznym,tak dla zadowolenia pani ? Wiadomo ,że każdy pies ma nieraz gorszy dzień ,ale to już nie pierwszy raz kiedy zauważam u Cziki jakąś zmianę . Na dzisiejszym 1,5 godzinnym treningu ,szlifowałyśmy skupienie oraz chodzenie przy nodze . Efekty ? Świetne ,zupełna zmiana . W drodze na nasz plac ,w głowie miałam tylko to ,aby nikt nam nie przeszkodził w ćwiczeniach . No i na szczęście nikogo tam nie było ,oprócz pary w podeszłym wieku ,obserwującą naszą pracę . Przy okazji posztuczkowałyśmy trochę oraz dopracowałyśmy siad i leżeć na odległość . Po około 40 minutach ,przyszedł jakiś pies ,na którego Czika zaczęła warczeć ... Zaczęłam próbować skupić ją na sobie,namawiać ją do zabawy oraz wykonywania sztuczek no i udało się :) Jestem z niej bardzo dumna . Postanowiłam codziennie organizować takie treningi ,no i dołączę do tego miejską socjalizację ,tak aby mój pies stał się doskonały,doskonały dla mnie !
Pozdrawiamy ,Ala i Czika .

9 komentarzy:

  1. gratulujemy!!Czikula widać bardzo szybko się uczy:)my również zaczęliśmy ćwiczyć skupienie i chodzenie przy nodze i jeszcze przywołanie.
    życzymy kolejnych sukcesów w szkoleniu i nie tylko:)
    Pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczymy to samo xP Gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Mądry piesek z Twojej Cziki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) Gratulacje :) Mój Golduś ma problemy z koncentracją,ale ćwiczymy nad tym :)Życzę dalszych sukcesów :)Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że Czika szybko się nauczy wszystkiego czego od niej wymagasz ! Czekam na następne posty i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy sukcesów ! Czika to na prawdę mądry psiak :)
    Szczęście mieć w domu takie cudo :)
    Pozdrawiamy A&K

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, gratuluję sukcesów!
    Beagle to wspaniałe, inteligentne psy. Moja Mafia, zmieniła się z wiekiem, uwielbia się przytulać i biegać za wszelkimi zabawkami :)
    A wcześniej była nieznośna...
    Gratuluję jeszcze raz i zapraszam do nas.
    Pozdrawiam, Agata z cavisiami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Oby tak dalej.
    Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Szanujemy siebie ,szanujemy wypowiedzi innych ,nie stosujemy wulgaryzmów , jeżeli chcemy - reklamujemy swój blog !