poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Ostatnie wakacyjne dni ..

Ostatnie dni wakacji mijają zdecydowanie szybciej niż wcześniejsze .
Wraz z Cziką wciąż dopracowujemy posłuszeństwo oraz sztuczki . Jestem dumna z Cziki . Widzę ,że bardzo się stara ,a przecież to jest jedna z najważniejszych rzeczy we współpracy z psem .
Ostatnio staram się nagradzać Czikę poprzez zabawę . Ale nie zawsze jej to pasuje . Niekiedy woli piłeczkę innym razem smakołyk .
Zauważyłam jedną istotną rzecz w guście Czikuli . Mianowicie to ,że zdecydowanie woli zabawki piszczące ! Kupiłam jej ostatnio piłeczkę dla psów ,coś podobnego do ludzkiej piłki tenisowej . Spojrzała ,powąchała i poszła do schowka z zabawkami ,przynosząc mi swoją ulubioną białą piłeczkę .
Zauważyłam również poprawę w jej skupianiu się ,jest lepiej ,ale jeszcze daleko nam do doskonałości . Jednym większym problemem jest to ,że Czika jest niecierpliwa ,gdy ja karzę jej siedzieć przez kilkanaście sekund ,zaczyna szczekać . Nie wiem jak ją tego oduczyć ,może wy mieliście podobny problem i się z tym uporaliście ? Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki :)
Mam jeszcze jedną prośbę , jaką karmę polecacie ? Obecnie je Eukanubę ,ale już jej się znudziła i szukamy nowej ,dobrej jakościowo . Dodam ,że Czika jest bardzo wybredna :)
Ostatnio dużo spacerujemy z Czakim (shih-tzu) ,a na wczorajszym spacerze Czikula poznała Ruffiego (kundelek ) ,jego właściciel powalił mnie swoją inteligencją . Powiedział ,że Czika to naprawdę ładny mops . Na początku myślałam ,że sobie żartuje ,ale zorientowałam się ,że mówi poważnie . Oznajmiłam ,że mój pies nie jest mopsem ,tylko beagle'm ,a właściciel Ruffiego ,ze zdziwieniem odparł - niemożliwe .
Widocznie coś mu się poknociło ,ale żeby beagle'a pomylić z mopsem ?



W kolejnych dniach możecie spodziewać się filmiku :)
Pozdrawiamy,Ala i Czika .

11 komentarzy:

  1. Czekam na filmik! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. heheh
    dziwne żeby tak pomylić beaglielka.przecież całkiem inaczej wyglądają.:\
    mój Majlo teraz je karmę Dog Chow Light.jest dobrej jakości.rowmnież polecam Fitmin lub Josera.Tylko,że z tych linii są droższe
    Czekamy na filmik:)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, beagl czy mops - nie ma znaczenia. I tak Czika jest prześliczna! Czekam z niecierpliwością na filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznego masz tego Mopsa ;p
    ___

    Niestety wakacje się kończą szybciej niż by się chciało :( To fajnie, że Czika chociaż lepiej się skupia i robicie coraz większe postępy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem jak można pomylić beagle z mopsem? Małe dziecko które chodź trochę interesuje się rasami psów potrafi je odróżnić. Nie mogę się doczekać filmiku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie mnie czasem rozbrajają :D
    CO do szkolenia to możesz zrobić tak:
    gdy każesz jej zostać a ona zaczyna szczekać, mówisz stanowczo "nie" lub "nie wolno" obojętne. I dopiero gdy się uspokoi podchodzisz i dajesz jej smakołyka.
    I tak w kółko. Nie miałam takiego problemu z psem ale mam nadzieję, żę to podziała :)

    Czekamy na kolejny post i filmik.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas,
    Agata z cavisiami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie, jak można pomylić mopsa z beagle'm ?? ;/
    Przecież mops jest inny, ale to tylko wyobraźnia sąsiad,się pomylił.. ;P
    My również czekamy na filmik ;)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze ;/ Jak można pomylić mopsa z beagle'm ?
    No ale mógł się pomylić ;)
    Czekamy zniecierpliwieni na filmik :P
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje psy też lubią bardziej piszczące zabawki :)
    Niestety,te wakacje tak szybko mijają...już prawie koniec :(
    Heh,też już miałam wiele takich sytuacji,Baca był brany za Bernardyna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czadowy "mops".
    Ludzie mało się znają, a próbują rżnąć inteligenta.
    Zabawne.

    Czekamy na filmik! Pozdrawiamy, T&K.

    OdpowiedzUsuń

Szanujemy siebie ,szanujemy wypowiedzi innych ,nie stosujemy wulgaryzmów , jeżeli chcemy - reklamujemy swój blog !