piątek, 21 września 2012

Puppy :D

Nie mogłam jakoś się zabrać do napisania jakiegokolwiek porządnego posta . Otóż jak wiecie ,szkoła dużo nauki ,a na dodatek jestem w nowej szkole ,co na początku mnie przerażało. Jednakże przywykłam do nowego otoczenia,nowych nauczycieli i ludzi .
Czika jednak nie jest zachwycona tym,że mnie nie ma w domu . To znaczy przynajmniej mi się tak wydaje . Wiadomo ,każdy pies woli długie spacery i praktycznie całe dnie spędzone na powietrzu ,niż spędzanie kilku godzin śpiąc i obijając się . Wielkim atutem Cziki jest to,że nic w domu nie niszczy , ma swoje zabawki i nimi się bawi,choć nie raz woli przespać całą moją nieobecność ,a potem szaleć . Teraz trochę o przeszłości ,na temat niszczenia . Czika w wieku od 2 miesięcy do 1,5 roku niszczyła praktycznie wszystko podczas naszej nieobecności . Na swoim koncie ma; obcasy od butów mamy, kilka par kapci ,gazety,kartony,nogi od stołów,szczebelki od łóżka itd. Łaciatka ustatkowała się na maksa kiedy skończyła dwa lata . I tu kolejna drobnostka. Nie wiem czy Wam mówiłam ,o beagle'u Amberze . To 9 letni beagle z naszego miasta . Jego właściciel powiedział mi jedno zdanie które zapamiętam na zawsze "Zobaczysz,niech ona tylko skończy 2 lata ,będziesz najszczęśliwsza na świecie" (wtedy Czika miała rok) . I tak się stało ,zmiany w jej zachowaniu odczułam jakoś 3 miesiące po jej 2 urodzinach .
To prawda z roku na rok beagle stają się coraz bardziej dojrzałe ,ale nadal zostaje w nich odrobina szczeniaka ! A na koniec szczeniakowy bonus :) Pierwszy dzień w naszym domku . Tak wiem,wiem nie umiałam gwizdać,a Czika nie miała imienia ,więc mówiliśmy Niunia  :D Spacerowy filmik w kolejnym poście !
Komentowanie blogów nadrobię na weekend ;D
Pozdrawiamy,Ala i Czika .

7 komentarzy:

  1. Przeuroczy malec z niej był:)
    Kochana Niunia
    Super filmik

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna mała Czika. Była przezabawna na tym filmiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna!! :)
    A filmik świetny! :))
    Nie możemy się doczekać następnego postu :)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieta zmienną jest xdd
    Śliczny psiak... Słodziak : ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale była słodka :*
    Hehe, nadal jest z resztą :)

    Ps. Nasz dawny blog został usunięty :(
    Zapraszam na nowego bloga! :)
    Byłabym wdzięczna:

    http://leon-whwt.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :)Mój Golduś i Ivo przez całą moją nieobecność i siostry (szkoła) śpią a jak wracamy to dopiero ożywiają :) jaką Czika była malutką kluseczką :) piękna :) Pozdrawiamy:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ona była słodka :)
    Nadal jest ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga , dzięki :P

    OdpowiedzUsuń

Szanujemy siebie ,szanujemy wypowiedzi innych ,nie stosujemy wulgaryzmów , jeżeli chcemy - reklamujemy swój blog !